Obsługa bez barier to konkretne działania.
Bank Spółdzielczy w Olsztynku dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostępność
oferowanych usług dla wszystkich użytkowników, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i
dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła
swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.
Zapewniamy naszym klientom dostęp do usług bankowości detalicznej na kilka sposobów –
poprzez placówki bankowe, bankowość internetową, aplikację mobilną, bankomaty
i wpłatomaty oraz infolinię.
W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa
krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web
Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.